Tidig upp gång

Hejsan svejsan alla, jag vaknade typ för 30 minuter sen av att min lilla katt unge kommer och biter mig i fötterna vad mer ska man göra lixom, så klart attjag ska vakna just när jag har världen s bästa drömm-.-, jupp så nu sitter jag och tänkte skriva ett inlägg, jag kommer ta bilder sen och ladda upp, men min dag ser också ut så här tror i alla fall att jag ska vara med mina om inte hon var med sandra och den andra och sen så kanske vi ska låta en familj rida och så känar vi lite money money :P<33, men jag kan lova er att det kommer bilder sen men nu ska jag skriva lite på min andra blogg
:D, så vi syns rosa pussar Bitches/Ina<3 I<3YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0